FAQ

Πώς μπορώ να κάνω κράτηση;

  • Μέσω τηλεφωνικής κλήσης
  • Μέσω e-mail

Όλες οι κρατήσεις γίνονται με κατηγορία και όχι συγκεκριμένο μοντέλο. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας επιβεβαιωμένης κράτησης το My Kimolos Car διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει στον πελάτη αναβάθμιση σε αυτοκίνητο υψηλότερης κατηγορίας χωρίς περαιτέρω επιβάρυνση.

Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω;

  • Με μετρητά
  • Κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης
  • Πιστωτική κάρτα (VISA, MasterCard, AMEX)

Τι είδους ασφαλιστική κάλυψη περιλαμβάνεται στην τιμή;

Τα οχήματα είναι ασφαλισμένα έναντι τρίτων για υλικές ζημιές τρίτων (εξαιρουμένων 1:του οδηγού και επιβατών αυτών 2:του οχήματος της Milos Cars ). Απαραίτητη προϋπόθεση, η οδήγηση σύμφωνα με τον Kώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Δεν καλύπτονται από οποιαδήποτε ασφάλεια: οι ζημιές στα ελαστικά, στους τροχούς, στα παρμπρίζ και τζάμια, και οι ζημιές στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, ως και οι κλοπές προσωπικών αντικειμένων. Για επιπλέον ασφάλειες μπορείτε να ενημερωθείτε από το αρχείο Όροι και Προϋποθέσεις.

Υπάρχει η δυνατότητα δήλωσης πρόσθετου οδηγού;

Ναι, υπό την προϋπόθεση ότι πληρούνται οι όροι ενοικίασης και ότι δηλώνονται τα στοιχεία του κατά την έναρξη της ενοικίασης ώστε να ισχύει ασφάλιστική κάλυψη.

Υπάρχουν διαθέσιμα παιδικά καθίσματα και ποιά είναι η χρέωση;

Τα παιδικά καθίσματα, για όλες τις ηλικίες, είναι διαθέσιμα κατόπιν ζήτησης, χωρίς επιπλέον χρέωση.

Υπάρχει ελάχιστο όριο ηλικίας για τον οδηγό που θα νοικιάσει το αυτοκίνητο;

21 ετών

Υπάρχει η δυνατότητα παράτασης της διάρκειας μίσθωσης του αυτοκινήτου;

Υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της διάρκειας της ενοικίασης του αυτοκινήτου, κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης και διαθεσιμότητας.

Μπορώ να παραλάβω και να παραδώσω το αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε μέρος εντός της Κιμώλου;

Ναι, η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε μέρος της Κιμώλου επιθυμείτε, κατόπιν συνεννόησης τουλάχιστον μια μέρα νωρίτερα, χωρίς επιπλέον χρέωση.

Υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες που μπορεί να γίνει η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου;

Η παραλαβή και η επιστροφή του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ώρα μεταξύ 07:00 έως 23:00. Οι λεπτομέρειες επιστροφής καθορίζονται κατά την παραλαβή.

Με ποιον τρόπο γίνεται η παραλαβή του αυτοκινήτου;

Για την παραλαβή του αυτοκινήτου εκτός του γραφείου μας, ένας άνθρωπος της εταιρίας μας που θα φροντίσει για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας. Εσείς από τη μεριά σας υποχρεούστε να έχετε την άδεια οδήγησης, την ταυτότητα ή το διαβατήριο και την πιστωτική σας κάρτα για την υπογραφή του συμβολαίου.

Κατά την παραλαβή, το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με καύσιμα;

Ναι, η μόνη υποχρέωση σας είναι κατά την επιστροφή του να υπάρχουν τόσα καύσιμα όσα και κατά την παραλαβή του. Σε περίπτωση επιστροφής του με λιγότερη από την βενζίνη εκκίνησης, ο πελάτης επιβαρύνεται τη διαφορά του κόστους των καυσίμων. Καμία επιστροφή δεν προβλέπεται αν το αυτοκίνητο επιστραφεί με περισσότερα καύσιμα απ' ό,τι παρελήφθη.

Η πολιτική της εταιρίας σας μου επιτρέπει να μεταφέρω το αυτοκίνητο σε άλλο νησί;

Δεν επιτρέπεται η μεταφορά της ενοικίασης σε άλλο νησί, έκτος της Μήλου αφού πρώτα ο πελάτης ενημερώσει αντιπρόσωπο της εταιρείας. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι η εταιρία δεν καλύπτει τυχόν ζημιά ή απώλεια του αυτοκινήτου κατά τις θαλάσσιες μεταφορές και σε περίπτωση ατυχήματος ή μηχανικής βλάβης στη Μήλο θα υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση στη οδική βοήθεια.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Σε περίπτωση ατυχήματος ο μισθωτής οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία καθώς και την αστυνομία και να προσκομίσει στην επιστροφή το δελτίο καταγραφής της αστυνομίας. Σε περίπτωση ατυχήματος υπαιτιότητας του πελάτη μας, επιβαρύνεται με 15€ για έξοδα διαχείρισης φακέλου ατυχήματος.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση μηχανικής βλάβης;

Στην περίπτωση μηχανικής βλάβης, θα πρέπει να μας καλέσετε και σύντομα θα βρίσκεται ένας υπάλληλος του My Kimolos Car κοντά σας. Η εταιρία μας προσφέρει 24/7 οδική βοήθεια.

Σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση του αυτοκινήτου τι θα συμβεί;

Αν χρειάζεστε επέκταση της διάρκειας ενοικίασης του αυτοκινήτου, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε έγκαιρα μαζί μας, ώστε να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση μη έγκαιρης ειδοποίησης θα υπάρξει επιπλέον χρέωση. Πιο συγκεκριμένα, η καθυστέρηση μεγαλύτερη των 5 ωρών επιφέρει χρέωση μίας επιπλέον μέρας.

Ποια μέρη μπορώ να επισκεφτώ;

Κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου σας, θα σας προσφέρουμε χάρτη της Κιμώλου όπου αναγράφονται όλα τα προσβάσιμα σημεία στο νησί.

Τι γίνεται αν μου κόψουν κλήση;

Σε περίπτωση που λάβετε κλήση για οποιοδήποτε παράπτωμα υποχρεούστε να πληρώσετε το αντίτιμο είτε στην αρμόδια αρχή είτε σε εμάς και εμείς αναλαμβάνουμε την εξόφλησή της.

Ποια θα πρέπει να είναι η κατάσταση του οχήματος κατα το τέλος της ενοικίασης;

Κατά την επιστροφή του, το αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση στο εξωτερικό του (χωρίς γρατζουνιές, βαθουλώματα κ.λπ.) αλλά και στο εσωτερικό του (χωρίς σκισίματα και λεκέδες σε καθίσματα και μοκέτες κ.λπ.). Δεν νοούνται ως υλικές ζημιες στο όχημα η σκόνη, η λάσπη, το χώμα κ.λπ.

Πώς εξασφαλίζω την κατάσταση του οχήματος κατα την παραλαβή του;

Κατά την παραλαβή του οχήματος γίνεται έλεγχος απο εσάς και απο συνεργάτη μας με ειδικό έγγραφο καταγραφής τυχόν ζημιών ή γρατζουνιών που υπήρχαν ήδη, συνοδευόμενο από φωτογραφικό υλικό.

Ποια είναι η δυνατή ελάχιστη διάρκεια ενοικίασης;

Η ελάχιστη διάρκεια ενοικίασης είναι 24 ώρες.

  • 22870 51676 - 77
  • 6951 923 816
  • info@mykimoloscar.gr
  • @mykimoloscar